Jari Dik — Game Developer (FPS & VR)

3e jaars Software Developer @ ROC ter AA (Helmond). Ik bouw Unity-games met focus op snelle FPS-mechanics en immersieve VR-ervaringen.

  • Lieshout, NL
  • ROC ter AA — 3e jaar
  • Unity • C# • Git • Blender • Web (PHP/JS)
/* ===== Donker Thema — Blauwe/Grijze tinten met subtiele animaties ===== */

Over mij

Focus op gameplay feel: movement, shooting, AI en VR-interactie. Iteratief werken, vroeg testen en optimaliseren (URP, occlusion culling, batching, profiler).

Skills & Tools

Unity C# URP/HDRP OpenXR AI/State Machines Git PHP JavaScript Bootstrap 5

Projecten

FPS & VR selectie met placeholders die je zo kunt vervangen.

Misplaced

Misplaced

FPS

een shooter waar je portalen kan gebruiken om te door de map te traversen

Unity C# URP
meliora notam-sim

meliora notam-sim

VR

een brandblus simulator voor bhv training om verschillende brand scenarios te beoefenen code of demo niet beschiktbaar het is eigendom van SaasenGroep

Unity OpenXR XR Interaction
CardDealer

CardDealer

Arduino

een machine die kaarten uitdeeld voor een kaartspel

arduino C++

Contact

Samenwerken of feedback? Stuur een bericht.